طنّاز
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

بازیگر بوشهری در فیلم مبتذل + عکس

بازيگر بوشهري در يك فيلم مبتذل+ عكس

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: دو شنبه 27 تير 1390برچسب:بازیگر بوشهری در فیلم مبتذل + عکس ,
  • ادامه فیلم ضد ایرانی «۳۰۰» ساخته می‌شود

    ادامه فیلم ضد ایرانی «۳۰۰» ساخته می‌شود

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: دو شنبه 27 تير 1390برچسب:ادامه فیلم ضد ایرانی «۳۰۰» ساخته می‌شود,
  • تکذیب فرار فرزند دوم محسن رضایی

    تكذيب فرار فرزند دوم محسن رضايي

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: شنبه 25 تير 1390برچسب:تکذیب فرار فرزند دوم محسن رضایی,
  • هلو گفتن احمدی نژاد اوقاتم را تلخ کرد + عکس

    هلو گفتن احمدي نژاد اوقاتم را تلخ كرد+ عكس

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: دو شنبه 20 تير 1390برچسب:هلو گفتن احمدی نژاد اوقاتم را تلخ کرد + عکس,
  • فوری: ولیعهد عربستان فوت کرد

    خبر فوري : وليعهد عربستان فوت كرد

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:فوری: ولیعهد عربستان فوت کرد,
  • خانم معلم خصوصی مشایی دستگیرشد + عکس

    معلم خصوصي مشايي دستگير شد+ تصاوير

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: جمعه 17 تير 1390برچسب:خانم معلم خصوصی مشایی دستگیرشد + عکس ,
  • مصافحه وزیر امور خارجه با سید محمد خاتمی/ عکس

    مصافحه وزير امور خارجه با سيد محمد خاتمي+ عكس

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:مصافحه وزیر امور خارجه با سید محمد خاتمی/ عکس,
  • نسخه چاپي ارسال به دوستان فيس‌بوك مخوف‌ترين ماشين جاسوسي جهان است

    خبرگزاري فارس: فيس‌بوك عظيم‌ترين پايگاه داده است كه حاوي اسامي و سوابق مردم مختلف جهان بوده و اين شبكه اجتماعي براي استفاده سازمان‌هاي جاسوسي آمريكا ايجاد شده است.

    به گزارش خبرنگار گروه فضاي مجازي به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني جامعه‌ي نو مؤسس ويكي‌ليكس، جولين آسانژ، در مصاحبه‌اي به موضوع رسانه‌هاي اجتماعي پرداخته و اظهار كرده است كه «فيس‌بوك مخوف‌ترين ماشين جاسوسي‌اي است كه تاكنون ساخته شده است».



    جولين آسانژ مؤسس ويكي‌ليكس در مصاحبه با شبكه خبري راشا تودي گفت كه به اعتقاد وي فيس‌بوك عظيم‌ترين پايگاه داده است كه حاوي اسامي و سوابق مردم مختلف جهان بوده و در آن كاربران به صورت داوطلبانه اطلاعات خود را ارائه مي‌دهند، اما غافل از اينكه اين شبكه اجتماعي براي استفاده سازمان‌هاي جاسوسي آمريكا ايجاد شده است.



    وي اظهار كرده است: «همه بايد بدانند كه وقتي آنها اسامي خود، آدرس، محل سكونت، شغل، و دوستان و اقوام خود را به فيس‌بوك اضافه مي‌كنند، در واقع دارند به صورت رايگان براي سازمان‌هاي جاسوسي آمريكا كار كرده و براي آنها دست به ساخت پايگاه داده‌هاي حاوي اطلاعات شخصي خود مي‌زنند».



    هر چند آسانژ مدعي نشد كه فيس‌بوك توسط سازمان‌هاي جاسوسي آمريكا اداره مي‌شود، اما همين حقيقت كه آنها به اين اطلاعات به راحتي دسترسي دارند خود نشان‌دهنده خطرناك بودن اين شبكه اجتماعي است. وي بيان داشته است: «عقيده ندارم كه اين شبكه اجتماعي توسط سازمان‌هاي جاسوسي آمريكا اداره مي‌شود، اما واضح است كه اين سازمان‌ها مي‌توانند به آساني بر آن تأثيرات قانوني و فشارهاي سياسي داشته باشند و از اين اطلاعات استفاده كنند».



    در پايان اين مصاحبه، وي صنعت رسانه را به زباله تشبيه كرده و مدعي شد كه اين صنعت به شدت سبب وارونه جلوه دادن حقايق به عموم مردم مي‌شود و براي جلوگيري از جنگ‌ها و واژگوني دولت‌هاي فاسد، كم‌ترين كار ممكن را انجام مي‌دهد. آسانژ بيان داشت: «به عقيده من، رسانه به طور كلي پديده‌اي بسيار بد است، و بايد اين سوال را از خود بپرسيم كه آيا جهان بدون وجود آنها تبديل به مكان بهتري مي‌شود»

  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب: نسخه چاپي ارسال به دوستان فيس‌بوك مخوف‌ترين ماشين جاسوسي جهان است,
  • نسخه چاپي ارسال به دوستان سردار حاجي‌زاده خبر داد؛ عملياتي شدن رادار 1100كيلومتري سپاه با توان

    سردار حاجي‌زاده خبر داد؛
    عملياتي شدن رادار 1100كيلومتري سپاه با توان رصد ماهواره‌ها

    خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي هوافضاي سپاه گفت: سامانه رادار "غدير " با برد 1100 كيلومتر و ارتفاع 300 كيلومتر با توان رصد ماهواره‌ها در مدار پايين (لئو) براي اولين بار مورد استفاده عملياتي قرار گرفت.

    به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سپاه، سردار اميرعلي حاجي‌زاده با اشاره به ويژگي‌ها و تفاوت‌هاي رزمايش موشكي پيامبر اعظم (ص) 6 با رزمايش‌هاي گذشته اظهار داشت: علاوه بر رونمايي از سيلوهاي پرتاب موشك، سامانه رادار "غدير " با برد 1100 كيلومتر و ارتفاع 300 كيلومتر براي اولين بار مورد استفاده عملياتي قرار گرفت.

    وي افزود: رادار غدير براي كشف اهداف هوايي، هواپيماهاي رادارگريز، موشك‌هاي كروز و موشك‌هاي بالستيك و نيز ماهواره‌هاي در مدار پايين (لئو) طراحي و ساخته شده است.

    فرمانده نيروي هوافضاي سپاه در پايان خاطرنشان كرد: اين سامانه پس از آنكه در ماه‌هاي گذشته مورد آزمايش‌هاي هوايي قرار گرفته بود در مرحله دوم رزمايش پيامبر اعظم (ص) 6 نيز براي رهگيري موشك‌هاي شليك شده از آن بهره‌برداري شد.
    انتهاي پيام/م

    منبع :خبرگزاری فارس

    فتنه مشایی

    بار دیگر آقای رئیس دفتر دهان گشود و انحرافات عقیدتی خود را به نام دولت جمهوری اسلامی تمام کرد.


    به گزارش صراط «رحیم مشایی» رئیس دفتر رئیس‌جمهور که در مراسم اختتامیه همایش ایرانیان مقیم خارج از کشور سخنرانی  می‌ کرد، با بیان اینکه برخی‌ها از من خرده می‌گیرند که چرا نمی‌گویی مکتب اسلام و می‌گویی مکتب ایران، متذکر شد از مکتب اسلام دریافت‌های متنوعی وجود دارد، اما دریافت ما از حقیقت ایران و حقیقت اسلام، مکتب ایران است و ما باید از این به بعد مکتب ایران را به دنیا معرفی کنیم.
     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:فتنه مشایی,
  • آقای مشایی شما نمیفهمید


    از اونجایی که آقای مشایی در همه چیز بالخصوص مسایل دینی صاحب نظر هستند در مورد موسیقی هم نظر میدن و کسایی رو که موسیقی رو حرام میدونن رو نفهم خطاب میکنند به این خبر توجه کنید :

     

    رئیس دفتر رئیس جمهوری تصریح کرد: هنر و موسیقی را هنرمند می‌شناسد و قدر می‌داند و اگر جامعه‌ای به ان اهمیت ندهد منزوی و افسرده می‌شود.
    به گزارش آتی‌نیوز، اسفندیار رحیم‌‌مشایی با اشاره به اینکه موسیقی‌های انحرافی نیز قطره‌ای از دریای بی‌کران موسیقی هستند، خاطرنشان کرد: اگر موسیقی را از فیلم حذف کنیم دیگر آن فیلم روح ندارد و از دیدنش هم لذتی نمی برید.

    مشایی افزود:
    اگر موضوعی را بگویم می‌گویند کفر گفت؛ ولی بعضی موسیقی را درک نمی‌کنند و نمی فهمند و می‌گویند موسیقی حرام است.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:آقای مشایی شما نمیفهمید,
  • امام خمینی موسیقی را نمیفهمید و درک نمی کرد!!! یا مشایی خائن است

    طبق فرمایش آقای مشایی امام خمینی رحمه الله علیه هم مانند بقیه فقها موسیقی را درک نکرد و نفهمید و گفت حرام است !


    امام خمینی (رحمه الله علیه)در مورد موسیقی می فرمایند : یک مغزی اگر دنبال این رفت که موسیقی گوش کند این مغز مریض می شود این نمی تواند فکر بکند که کشورش به چه حال دارد می گذرد دیگر دنبال این نیست مثل آدم هروئینی می ماند.
    صحیفه نور جلد 9 صفحه 155/جوان و موسیقی صفحه امام خمینی و موسیقی46



     اگر موسیقی نباشد در رادیو آنها می روند از جای دیگر موسیقی می گیرند حالا اگر از جای دیگر می گیرند آیا ما باید به آنها موسیقی بدهیم!ما باید خیانت کنیم!موسیقی خیانت است به یک مملکت و خیانت است به جوانهای ما این موسیقی را حذفش کنید آن را به طور کلی عوض کنید و یک چیز دیگری بگذارید که آموزنده باشد .کم کم مردم و جوانها را عادت به امور زندگی بدهید از آن عادت خبیثی که داشتند برگردانید . آنهایی را که می بینید می گویند اگر تلویزیون موسیقی پخش نکند می رویم سراغ موسیقی برای این است که اینها عادت کرده اند
    صحیفه نور جلد 8 صفحه 197 تا صفحه201


    آقای مشایی شما طبق نظر امام خمینی رحمه الله علیه مانند یک انسان هروئینی هستید و شما خائن به جوانان این مملکت هستید چراکه موسیقی را رواج میدهید

  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:امام خمینی موسیقی را نمیفهمید و درک نمی کرد!!! یا مشایی خائن است,
  • سید احمد خاتمی: حرف مشایی اهانت به مراجع تقلید است

    آیت‌الله سید احمد خاتمی در اولین سوگواره ملی امام سجاد(ع) در بندرعباس اظهار کرد: در دوره اصلاحات شخصی گفته بود موسیقی مظلوم واقع شده است که مرحوم آیت‌الله فاضل در پاسخ به این شخص گفت "موسیقی مظلوم واقع شده یا اسلامی که در دستان تو گرفتار آمده؟" اخیراً نیز شخصی اظهار کرده که برخی افراد موسیقی را نفهمیده‌اند و می‌گویند حرام است. درست است در کشور ما حرف زدن آزاد است ولی مسئولان دولتی و وابستگان‌شان حق ندارند هر حرفی را دلشان خواست بزنند. زیرا این حرف‌ها اهانت به مراجع است که موسیقی را حرام دانسته‌اند. 

    وی با بیان این که شاه هم می‌خواست با موسیقی مردم را به سوی تمدن ببرد ولی ره به جایی نبرد، اضافه کرد: یادمان نرود که در حال حاضر کشور ما دارای یک نظام اسلامی است، اما بعضی‌ها با رانت قدرت هر روز یک حرف چالش‌دار می‌زنند و کسی هم به این‌ها نمی گوید بالای چشم‌تان ابروست.

  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:سید احمد خاتمی: حرف مشایی اهانت به مراجع تقلید است,
  • آرشیو: اسفند 1389 بهمن 1389 آذر 1389 آبان 1389 لیست آرشیوها طبقه بندی: با شهداء(1) یاد روزگار د

    همون طوری که در سایت ها و مراجع معتبر و غیر معتبر دیگه مطلع شدید مدتی است که یا آقایان خودشون ساکت شده اند و یا مجبور به سکوت شده اند.

    برخی از منابع خبر انتقال به زندان این آقایان + همسرانشان را غیر واقعی خوانده و گفته اند که حضرات در یکی از چند منزل خودشان مستقر شده اند با این تفاوت که دیگر از محافظان قبلی خبری نیست و محافظان جدید از اداره اطلاعات انتخاب شده اند.

    البته هنوز برخی از دیگر فتنه گران که مثل بنزین ، شعله ی درگیری ها رو اضافه می کردند مثل سایت وابسته کلمه و برخی از چهره های شاخص دیگر هنوز به سلامتی آزادانه مشغول به کار خود هستند که انشالله به زودی به دست عدالت به سزای فتنه گری های خود می رسند.

    مردم ایران، ایرانی شریف است. ایرانی از بهترین و بلندترین تمدن هاست. همه ی ما می دانیم خارجی ها ما را بربر ( وحشی ) خواندند ولی خودشان می دانند که زمانی که در خیابان های نیویورک ، دار و دسته ی نیویورکی ها با انواع ابزار به جان هم می افتادند ، ما ایرانی ها چقدر از نظر تمدن و شرافت از آنها بالا تر بودیم که البته در حال حاضر هم از خیلی جهات از آنها برتریم و به همین دلیل است که نمی توانند رشد ایرانی را ببینند.

    مردم ایران به خود بیایید. تا به کی باید به خود اجازه بدهیم که انگلیس و امریکا و سایر دولتهای خارجی در اتاق خود بنشینند و درباره آینده ی ما تصمیم بگیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خطاب من به شماهاییست که از همه چیز دولت و نظام انتقاد می کنید:::::::

    اگر واقعا مشکلی در سیستم حاضر می بینید، خوب باید راه حل ارائه دهید.

    اگر می گویید سیستم آلوده است، پس واقعا بهتر است به جای حرف های خاله زنکی، اندکی بر همت خود اضافه کرده و با طی مراحل دانشگاهی و ... بر سر کار بیایید و آنگاه شما بهتر عمل کنید.

    خیلی از آقایان و گاه خانم ها تنها گلایه می کنند و حتی یک قدم در راه درست کردم امور گام بر نمی دارند.

    اگر به واقع دوستدار خود و ملت و مملکت هستید، غیرت به خرج داده و حتی با یک کار کوچک در راهی قدم بردارید که به نفع همه باشید نه اینکه مثل بعضی از آقا زاده های فتنه گر تنها به فکر جیب مبارک باشید.

    ایرانی می تواند، پس بر تلاش خود اضافه کنید

  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب: آرشیو: اسفند 1389 بهمن 1389 آذر 1389 آبان 1389 لیست آرشیوها طبقه بندی: با شهداء(1) یاد روزگار دفاع مقدس(4) میکرو مطلب های خواندنی(4) نظامی(1) سیاسی(7) فرهنگی(9) اقتصادی(1) آخرین پستها : از آقایان فتنه گر چه خبر؟! خبر جدید درباره ی سران فتنه 88 قوه قضائیه تا کی سکوت؟؟؟ خطاب به موسوی و موسوی ها زیبایی شناسی سازمان مجاهدین خلق ( اشرفی ها ) عاملین ترور دانشمندان هسته ای اطلاعیه شماره 2 مسعود رجوی در یک نگاه کوتاه ولی عمیق اطلاعیه در باره انتشار مستند مسعود رجوی و صدام فقط میر حسین بخواند آیت الله نوری همدانی در گیلان عملیات غرور آفرین طریق القدس دفاع مقدس محاکمه محمود احمدی نژاد اطلاعیه لیست آخرین پستها پیوندهای روزانه: موسسه یاس بی نشان شبکه اجتماعی حامیان ولایت شیعه تولز همه پیوندهای روزانه ارسال پیوند روزانه صفحات جانبی: صفحه تبلیغات نویسندگان: داود علیزاده(20) ابر برچسبها: اغتشاشات درگیری موسوی فتنه کروبی ولایت فقیه دفاع مقدس ایران منافقین اشرفی ها آمار وبلاگ: کل بازدید : 8351 بازدید امروز :8 بازدید دیروز : 47 بازدید این ماه : 300 بازدید ماه قبل : 3407 تعداد نویسندگان : 0 تعداد کل پست ها : 20 آخرین بازدید : چهارشنبه 8 تیر 1390 (08:08) آخرین بروز رسانی : پنجشنبه 26 اسفند 1389 Admin Logo themebox از آقایان فتنه گر چه خبر؟!,
  • صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    tannaz

    امیر و سجاد

    tannaz

    http://tannaz.loxblog.ir

    طنّاز

    بازیگر بوشهری در فیلم مبتذل + عکس

    طنّاز

    به وبلاگ من خوش آمدید

    طنّاز